Thursday 8 November 2012

YEAH! exam dah habis

9 november 2012
10:32 AM (tengah minum air oren)
saja aku bosan2 and gatal tangan nak update sesuatu dekat blog nie ..tapi aku tak de cerita nak buat modal ... aku dah merdeka! yeah untuk semester 1 nie ajer lah ... macam mana exam?? hohoho jangan tanya .. tak mau ingat dah .. aku dah buat setakat mana yang aku mampu so aku redah je lah! result hewm tue kena lah doa banyak-banyak minta pemeriksa tue tak nampak sangat kalau aku ada buat kesalahan waktu jawap exam haritue !! (huh)  aprancangan aku lepas exam nie .. cuti lama tue .. ? entahlah aku tak rancang lagi .. tapi yang aku dah buat aku pi jogging dengan nadhirah tadi pagi .. ewm aku ingat nak balik kampung teman tok yang duduk sorang-sorang dekat rumah tue (kesian tok) tapi kalau aku balik sana akau tau dah kerja aku bela badan ajer (mana tak nya aku kan cucu kesayanggan tok & tokwan kalau minta apa sure dapat punya hehehehe jahat)so cancel kan ajer lah ! aku ingat aku nak duduk rumah baca novel, siapkan karya aku, online , tweet, makan, tidok,jalan-jalan, masak,kemas rumah, baca al-quran, baca buku untuk semester 2 (yg tue x janji) ,tengok tv, .. dan apa-apa lagi yang aku sukalah!! resul UPSR pelik sikit taun nie keluar lambat sangat kot dulu selalunya hari tamat sekolah result dah keluar .. kesian kat adik aku tak tau lagi dia punya result .. aku harap cuti sekolah nie tak terlalu membosankan ?? xoxoxo blank sudah ..okay bye ..assalamualaikum


No comments:

Post a Comment