Friday 16 November 2012

RINDU DIA

rindu dia hahaha mesti ada yang terkejutkan bila baca title tue .. hewm memang aku tengah rindukan seseorang nie.. rindu sangat-sangat tak tau nak cakap macam mana. Dia tue sape? mesti ada yang tertanya-tanyakan..jawapnnya aku rindu budak yang nama dia NURADILAHTULAKMAR nie.. huhuhu (mood rindu lepas godek-godek blog dia tak sat) .. kami best friend (kadang-kadang gaduh sikit) tiba-tiba kena berjauhan sedih sangat ..dia kawan dengan aku dah 8 tahun lebih dan tahun depan cukup 9 tahun. kami dah saling mengenali. perangai x payah cakap aku rasa semua aku dah tau . and perangai aku, aku rasa semua dalam tangan dia. dia kawan aku yang paling baik. comel.jujur, cantik. .... (ifa aku puji ko .. ko kasi aku hadiah eh) kenapa aku rindu dia? sebabnya kami dah jarang berhubung sebabnya fon aku rosak , dia sibuk,aku sibuk, bila aku onlie dia ofline,, bila aku offline dia online .. so susahlah nak berhubung sekarang nie ..tapi bila dah terberhubung tue faham-fahamlah susah nak berenti!! hari tue dia cuti sem aku suruh dia mai rumah aku dia cakap cuti sem dia 2 minggu ajer memang x sempatlah kan?? .. hewm apa pun aku aku harap persahabatan kita akan kekal selama-lamnya .. sayang kau kawan. doakan kejayaan kita bersama ! .. harap suatu hari nanti kita boleh jumpa face to face eh sebab aku nak tarik pipi ang sampai merah and aku nak cubit tampaq ang. fulstop..!
dedikasinie aku khaskan buat NURADILAHTULAKMAR miss u so much kakak kecik!

IFA! baru aku perasan sekarang nie gambar kita dua dalam pc aku tak banyaklah weh!

2 comments:

  1. hahahahaha.....thanx weihh...wat cita psal aq....aq rndu jgak kat ang..kitadoakanlah agar persahabatan kita kekal n kita dpat jumpa.....amin.....

    ReplyDelete