Tuesday 13 November 2012

KOREA!!

korean .. aku tak tau lah kenapa aku minat sangat dengan artis-artis korean nie.. malah bukan setakat artis segala-galanya lah aku rasa , tempat perlancongan makan dan apa-apa lagi ! hewm kenapa eh? aku sendiri tak de jawapan untuk soalan tue sebenarnya ! tang aku sedar aku mula minat korea nie sejak aku umur 9 tahun lagi ! first sekali aku boleh minat cerita korea nie sebab makcik aku yang suka tengok cerita korea slot best of east @ 8tv .. tiap 8:30 malam wajib tengok ! huhuhu lepas tu bila dah masuk darjah enam aku mula minat dekat penyanyi-penyanyi korea pulak ! first group yang aku tengok dan mula minat super junior !! huhuhuhu! bila dipikir-pikirkan balik mungkin aku suka korea nie pun sebab lelaki hensem-hemsem's yang permpuan pulak comel's ... hewm dan tempat-tempat dekat sana pun cantik's ..tapi abah aku cukuplah tak suka bila aku tengok & dengar lagu korea huhuhu tak tau lah kenapa tapi tuelah hakikatnya . kadang-kadang bila difikirkan balik benda-benda nie semua nie melalaikan dan lagha ajer huhuhu . walaupun aku minat korea aku masih lagi sayangkan MALAYSIA nie !!!


yang baju melayu pink tue pakwe aku


comelkan perempuan nie ! drama iljimae nie (pengaruh cukup besar kat aku sebab aku minat kalau cerita yang lawan-lawan macam nie)

nie pun bf aku
p/s weh aku x der modal nak update blog weh kay wasalam .. kalau rajin nanti aku sambung entry nie eh ... salam sayang

No comments:

Post a Comment