Sunday 4 November 2012

AKU NAK PEGI PERANG !!!

senjata! Siap! tenaga mental! Siap! tenaga fizikal! Siap! Kesihatan! Siap! .. xoxo ayat macam nak pegi berperang sungguh !! sabar!!!!!! tak sebenarnya aku nak pergi berperang dengan kertas exam bukannyer nak pergi perang betul-betul dengan pistol apa segala bagai tue!! .. hari nie 5NOVEMBER2012 aku ada exam STPM semester 1 tahun 2013 .. hahaha hari nie aku ada 1 paper ajer  pengajian am 1, aku exam hanya 3 hari (isnin: pengajian am, rabu: bm, pengajian perniagaan, khamis: ekonomi <3) takut , gemuruh ,risau ,excited,syok,tekujut,nak teriyak ..semua ada ..tapi tak pe aku kuatkan diri aku dan aku yakin pada diri aku ..aku boleh buat !!! akhirnya hari nie masuk jugak aku dalam bilik tue ... macam tak sangka sat ajer belajar tak puas lagi tengok-tengok nak exam dah .. nak enjoy-enjoy dengan kawan pun x puas lagi ...okay cukuplah sekadar ini sahaja ..assalamualaikum .. doakan kejayaan aku yer!!!
:-kepada calon-calon SPM, STPM semester 1 2013 , STPM 2012 wish you good luck !! do your best insyaallah....Allah bersamamu

Rabbi yassir walaa tu'assir , Rabbi tammim bilkhair . Tuhanku kau permudahkan lah dan janganlah dipersulit. Tuhanku tamatkan lah dengan sebaiknya. Aamiin-
jagan jadi macam nie sudah!!!

No comments:

Post a Comment