Sunday 22 April 2012

MEMORY TAHUN 2011

hye..sekarang dah 23/4/2012 tapi aku masih engat memory tahun lepas ...aku gembira sangat tahun lepas sebab macam-macam benda telah terjadi sama ada suka @ duka.....banyak kisah yang terjadi dari bulan 1 hingga lah ker bulan 12....aku engat lagi bila ifa bagitau kami semua yang ayah dia dapat naik pangkat and kena pindah pi tapah aduh sedih sangat tapi dia bagitau ayah dia kena pindah pertengahan bulan 3 jadi sempat lah kami semua pi kem tautan kasih yang dianjurkan sekolah bersama ......dekat kem tue macam2 jadi yang paling aku tak boleh lupa sekali waktu ifa punya kaki terseliuh kesian dia ..hmmm tue lah kem terakhir kami dengan ifa....masuk aje bulan 4 otak kami mula jadi gila sebab kena buat folio akaun dah la heroin akaun kami ifa baru pindah frust gila time tue tapi akhirnya siap juga dengan bantuan semua orang .... bila dah masuk pertengahan tahun pula sekolah ada anjurkan kem daerah dekat kuala sala gang kami semua pi nad,izni,aku,mala,sukan...wany aje tak dapat pi sebab dia ada masalah kesihatan tak per lah dia tak dapat pi pun asal kesihatan dia terjaga... (ifa dah pindah time tue )
sepanjang kem tue rasa macam nak balik aje kalau rumah tue dekat tapi......kena juga bertahan sampai kem tue tamat balik saja rumah terus demam huhuhu T_T.......aku engat lagi satu perkataan yang wany pernah kata dekat nad dan disebabkan perkataan tue kami semua hentam gelak and ejek dia dekat seminggu lah juga dia kata dekat nad "nad... jom masuk bilik" kami semua time tue dok lepak dekat kaki lima depan kelas tercengang habis dah lah dibuatnya wany riak suara yang manja...hehehehe kelakar sangat2 sebab time tue wany tengah boring hehehe...(p/s kak kecik klau bca jngan mrah tau hehehe) ewm tahun lepas kami rajin balik lambat terutama sekali aku, nad and wany...abis saja kelas tusyen kami duduk dalam kelas siapkan homework yang cikgu bagi sambil bincang-bincang apa yang patut...kalau hari ahad hingga rabu tu memang la rajin wat homework lah study lah apa lah tapi bila masuk aje hari kamis hewm aku,wany and nad apa lagi studynya ciput aje lapas tue online ler wany bawa laptop macam-macam kami buat tengok video kat youtube lah tengok drama korea kat maaduu lah yang paling best tengok video mat lutfi at you tube (adik manis mau beli karpet ada tasbih ada sejadah ada.........). bila dah habis saja peperiksaan percubaan SPM mula lah kalut nak study gila-gila time tue lah kami sibuk dok buat study group yang alin pun join lah kami balik lambat hari-hari...setiap orang kena ajar subject yang dia terer aku engat lagi aku kena ajar subject sejarah and physics tuptup tetiba aja aku kena pulak ajar matematik kat diorang ..izni kena ajar sejarah and bm..nad kena ajar chemistry and physics dengan aku...wany kena ajar bm dengan math..mala kena ajar akaun dengan addmath..sukan kena ajar math dengan bi...ro'z kena ajar math dengan bi....jadi cikgu tak bertauliah lah kami semua time tue...paling tak boleh lupa bila dah nak exam SPM yang sebenar aku,mala and wany ashik sakit aje aduh time tue lah makan mula nak pantang aku pantang tak minum ais dah dengan mala sebab ashik batuk and selsema aje..wany pula pantang tak makan makanan yang doctor tak bagi makan daginglah, coklatlah macam2 lagilah banyak sangat...tapi akhirnya aku masuk juga dewan peperiksaan dengan keadaan aku yang selsema and batuk huhuhu T_T. banyak lagi yang nak diceritakan tapi dah tak larat jari aku nie nak type... sorry yer kawan2 aku dah tak larat korang sambunglah pulak hikayat kita tahun lepas okay... ewm andai adayang tersilap sorry kawan...
p/s wany sambunlah kita punya hikayat okay ......

2 comments:

  1. hahaha...ang buat aku tergelak sorang2...tambah2 bab aku ajak nad masuk bilik...aduh...salah cakap la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hohohoho tue lah tetba tringgat tue yg bleh crita at cni tue ...hehehe meh rmai2 kta gelak dkat wany hehehe

      Delete