Monday 23 April 2012

HIKAYAT CINTA KUCING (MALAYSIA + KOREA)


Alkisah bermula pada awal tahun 2010 sewaktu demam  drama 'BOYS OVER FLOWER' melanda malaysia ....sekalilah dengan aku,kawan-kawan,kakak dan adik aku sekali terkena penangan drama tue sehingga kucing-kucing yang berada disekitar pun terkena tempias tue..kak dengan adik aku lah yang memulakan hikayat cinta kucing tue dengan memberi nama kepada kucing seekor kucing jantan (baka american short hair) dengan nama jun pyo dan seekor kucing betina yang selalu kelihatan didepan blok aku dengan nama jan di kerana adik aku mendapati kucing tue ada menjalani hubungan skandal dalam diam dan kucing tu juga sering berdating dekat balkoni depan rumah aku....tapi hubungan mereka tidak direstui dalam diam oleh seekor kucing jantan berwarna oren yang diberi nama jihoo .....dan pada suatu hari jun pyo mati akibat kemalangan dan jihoo dapat menjalinkan hubungan cintanya dengan jan di mereka bahagia .......tetapi........... 'disangka panas hingga kepetang namun hujan ditengah hari' apa boleh buat hubungan mereka putus ditengah jalan.............dan sekarang jandi telah melarikan dirinya diatas bumbung tingkat1 dan tiba-tiba datang seekor kucing yang berwarna hitam dan diberi nama kim bum hadir dalam hidup jan di untuk mengubati luka si jan di ini kerana telah gagal dalam 2 kisah percintaannya dan mereka bahagia namun badai melanda apabila terbongkar rahsia si kim bum ini kerana kim bum telah ada seekor lagi isteri yang diberi nama mimi dan mimi telah mengandungkan anak si kim bum ini sebanyak 4 ekor....akhirnya mimi dan jan di mengambil keputusan untuk terus bermadu  kerana mereka tidak mahu menyusahkan si kim bum ini yang telah bersusah payah demi membahagiakan mereka berdua......mereka sekeluarga hidup bahagia hingga sekarang
p/s kepada sesiapa yang tak percaya akan kewujudan kucing itu terpulanglah kepada anda kerana saya cuma menceritakannya kepada orang yang mempercayainya.....

1 comment: