Tuesday 8 May 2012

TINGKATAN 6


(aku keliru)
hari ni 8hb mei aq pergi mendftar tngktan 6 di sekolah menengah dato' syed omar dekat alor setar, aku dtawarkan aliran sains ramai yang cakap masuk form6 susah aku taknak lah dengar cakap orang nie kadang2 orang nie lebih sudu aje dri kuannya.....aku masih keliru sama ada nk ambil aliran sains ker kemanusiaan and nak stay at skolah dato' syed omar atau nak pindah balik mai pokok sena aku keliru sangat2 ...sebab semua nie berkenaan masa depan aku nanti ...aduh aku harap sangat sekarang nie ada kertas yang melayang ke muka aku dan kertas tue memberi jawapan yang betul untuk mentukan hidup aku nie.....kalau boleh tapiiiiiii......arh aku tension tak tau nak buat keputusan sesapa tolong lah aku nie....huhuhu T_T ewm bila aku tanya mak mak kata ikut aku sebab nie untuk masa depan aku... abah pulak cakap ambil sains senang masa depan nak mintak kerja tapi sains susah katanya......ewm tapi kalau aku ambil akaun ada yang kata pelung pekerjaan susah sebab belambak akauntan dekat luar sana tu yang belum dapat kerja.............aduh aku tak boleh nak buat keputusan...... T_T....mbsdhfbdsjnbhsdfnmjbc hsdujfbnmkcsdij(sahabat mu sudah mereng untuk membuat kputusan)

No comments:

Post a Comment