Friday 28 September 2012

DRAMA MUET!!!

assalamualaikum ..dikesempatan aku yang tak berapa nak busy sangat nie so aku berminat nak kongsi cerita dengan korang...kejadian nie berlaku pada 20 september hari tue ...alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar... group kitaorang buat drama tajuk missio to get 4 flat.. aku,nadhirah,farhanis,awatif,fairuz,aadila,farahdiyana,indrani,shaukie,fattah,shahril ..ramai tak group kitaorang..hewm drama kitaorang nie menceritakan missi sekumpulan pelajar untuk mendapat 4 flam dalam diorang punya peperiksaan STPM.. macam2 taktik yang diorang nie lakukan missi yang 1 diorang meniru dalam kelas , misi yang ke 2 diorang pergi jumpa tok bomoh minta soalan exam, missi yang ke 3 diorang ugut cikgu yang gila kpop, tapi malang nya missi diorang nie semua tak berjaya ..akhirnya diorang teruskan dengan missi yang ke4 iaitu diaorang belajar bersungguh-sungguh,,, dan akhirnya mereka semuar berjaya mendapat 4FLAT dalam diorang punya exam STPM .... sebenarnya drama kitaorang nie dalam bahasa inggeris...wah susah tau .. tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.sebenarnya hari yang nak pentaskan drma tue ramai yang demam dalam group kami aku demam ,awa dah seminggu demam tak lega,shaukie baru start demam, indrani pun sama tapi kami boleh lakukan sebaik yang mungkin...setakat ini sahaja cerita saya nanti ada masa saya masukkan video lakonan kita orang tue insyaalah....


tunggu bas dengan farhanis (budak belah kanan tue sapa x kenal kena cepuk)



smile
pari2 testing sayap



semua muka ketat


dah nak balik dengan awatif

No comments:

Post a Comment